Přeskočit na hlavní obsah

COMEBACK - krátký skeč

COMEBACK

Krátký skeč o konspiračních teoriích, kde vystupují hudební legendy...

AktaX-man: (Bodové světlo, muzika z Akta X )
Dobrý večer, vítám vás u sledování našeho dokumentárního cyklu. Konspirace ale pravda; 16. srpna 1977 ve věku 42 let umírá na následky infarktu Elvis Presley, Král rock ‘n‘ rollu. 5. dubna 1994 ve věku 27 let je nalezen Kurt Cobain, král undergroundové muziky, ve svém domě s prostřelenou hlavou. 25. června 2009 ve věku 50 let umírá, na následky selhání srdce, Michael Jackson, král popu. Ptáte se, co tyto lidi spojuje? Všichni jsou mrtví. A nejenom to. Všichni to byli uznávaní umělci. A NEJENOM TO! Všichni tito lidé byli chladnokrevně zavražděni!… přirozenou smrtí a nejenom to! byli nalezeni mrtvi i na stejné planetě. Náhoda? Nemyslím si.
(odchází, na rozsvícenou scénu přichází Elvis v montérkách s hráběmi)

Elvis:   (zpívá si hlubokým hlasem)
Kukuřice bejby oujé!
Kurt:  (s klasem v puse)
Brý ráno farmáři Presley! Japa vám to roste?!
Elvis:
Rozhodně líp než farmáři Lennonovi! Ha ha! To víte, jak na rudém náměstí stojí Lenin a rusové řvou „Lennon Lennon!“. A Lenin na to „ale no tak já nejsem Lennon, já jsem Lenin“ a lidi zase „Lennon Lennon!“ a on jim na to “No tak dobře: Let it be, Let it be“ Né teď vážně, roste to přenádherně bejby! Ale vaše kukuřice farmáři Cobaine vám nějak neroste! Všiml jsem si, že místo krásných zlatých oujé klasů tam máte jen takové zelené šištičky? Copak nevíte, jak se má pěstovat kukuřice?
Kurt:
 To není kukuřice Presley. Hihi. Kukuřice je strašný mainstream.
Elvis:
Každopádně si umístěte pálenici dál od mého domu! Vítr ten kouř zavál k nám do obýváku a Mickey Mouse vyšel ven z televize a tancoval s křeslem Rock’n’roll Bejby!
Kurt:
Já si to nechám projít hlavou farmáři Presley.
Elvis:
Jsi zlatíčko Kurte bejby, ale někdy jsi fakt střelenej.



Michael:
(Michael Jackson, klobouček, rukavičky a montérky, nese obří kukuřici se svým pokřikemHýe hý! Podívejte se milí farmáři, jak mi roste úroda!
Kurt:
To je slušná palice! Dáme jednu?!
Elvis:
Jak se ti to podařilo vypěstovat Michaele?
Michael:
Místo hnojiva jsem použil ty prášky, co mi doporučili a dívejte, co to s tím udělalo!
Elvis:
Kdybys nebyl můj zeť tak bych tě zabil. Kvůli tobě nás mohli zabít kukuřiční mutanti! A jak se mají děti?
Michael:
JÁ TO NEBYL!
Elvis:
Co? Já myslím tvoje děti, moje vnoučata!
Michael:
Ale jo, já nevím asi dobře.
John
(John Lennon v batikovaných montérkách): Give peace a chance! Zdravím drazí spoluobdělávatelé matičky země! Nechť Buddha naplní vaše životy láskou a-
Elvis:
Ty mi taky Lennone!
Kurt:
To je můj člověk! S vámi si budu rozumět!
John :
Společně bratře Kurte můžeme na zemi nastolit mírovou demokratůru nesobecké lásky-
Elvis:
Lennone vypadni nebo tě nakopu do tvé žluté ponorky a teď nemyslím tvoji starou Yoko, BEJBY!
John :
Já odcházím bratři, ale Elvisi pamatuj si, že já tě miluji tak jo tě milují všichni ostatní!
Elvis:
Děkuji (Vezme si od Michaela obrkukuřici a hodí ji po Johnovi) Už ho mám vážně plné zuby! A mám toho právě dost! Farmu pro nerušený důchod králů hudby jsem založil, abychom měli klid, ale mě to tu už neskutečně sere! Vracím se na scénu!
Michael:
 Ha! Myslíš jako na hudební? Ty jo?
Elvis:
JO BEJBY! Ohlásím Comeback! A vy dva mi pomůžete!
Michael:
Jako my tři dohromady?
Kurt:
Počkej jako my oba tři?
Elvis:
Oujé přesně tak, nazveme to „My tři králové jdeme k vám štěstí, kvalitní hudbu a drogy neseme vám“
Kurt:
Super, hraju na kytaru!
Michael:
A já budu zpívat!
Elvis:
Ty nemůžeš zpívat, bejby, zpívám já!
Michael:
No dovol ty dvojtej hamburgere? Já jsem tu ten s nejzpěvnějším hlasem! Hyé Hý!
Elvis:
Tak se budeme střídat jo? Bude to něco úplně nového. Zkombinujeme alternativní hudbu s rockem a popem!
Michael:
To bude úplná slátanina!
Kurt:
Jé slanina!

Michael:
Vem si to, Tři králové - comeback alternative rock’n‘popové kapely. Už ten název! Styl! Budou si myslet že jsme překombinovaná a břitká hovadina!
Elvis:
Hovadina možná ale lidi milují hovadiny! Vezmi si například český rap.
Kurt:
Přesně, takový strašný Mainstream! Jenomže už i slovo mainstream je už strašně mainstream. Musím si najít jiné cool slovo… Cool je už taky strašně mainstream.
Michael:
 A jak se bude jmenovat ten náš styl?
AktaX-man:
Kdo si tu objednal Indické kari?
Elvis:
INDIE! A máme styl! Beautyfull ladies and dearest gentelmen, Indie band Three Kings
Kurt:
 (vytáhne akustickou kytaru a zpívá) U stánků na jemnou krásu … (akordy D G D Gmi, D A7 D)




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fantasy vtipy

Hřimdibádův cestovní almanach  fantasto-taškařic Pro veselé družiny, výpravy a expedice Baví se dva trpaslíci. První: "Tož asi začínám vidět dvojtě." Druhý vytáhne z kapsy jeden zlaťák a povídá: " Hen tu máš ty dva zlaté, co jsi mi půjčil minulé téden ." Přijde trpaslík do hospody a uvidí jiného, jak do sebe kopne panáka a za chvíli mohutně zařve ÁÁÁÁÁÁÁÁÁRRGGH.  "Dám si to samé, co pije hen ten ogar," kývne na hostinského.  Ten před něj postaví panáka a nalije mu na čtyři prsty temně rudé tekutiny. Trpaslík do sebe pití bez mrknutí oka kopne a mlaskne.  "Tož nic moc teda. Kolik koštuje?" "10 zlatých." "ÁÁÁÁÁÁÁÁÁRRGGH!!!!" Čerstvě oženěný trpaslík se ptá zkušenějšího trpaslíka: "Jak dlóho trvá, keď doma přinutíš žensků mlčeť?" Trpaslík na to: "Tož to ja bohužel nevím, jsu ženaté sotva dvě stě let." V trpasličí domácnosti povídá trpaslice trpaslíkovi: " Já bych chtě

Teorie a praxe oligarchického kolektivizmu.

TEORIE A PRAXE OLIGARCHICKÉHO KOLEKTIVISMU  Emanuel Goldstein Kapitola I.  Nevědomost je síla Kapitola I.   Po celou historickou dobu, možná už od konce mladší doby kamenné, byly na světě tři druhy lidí: Ti nahoře, Ti uprostřed a Ti dole. Dělili se ještě dál, byli nazýváni různými jmény a jejich poměrný počet, jakož i postoj jedněch k druhým se měnily v průběhu věků; ale ve své podstatě se struktura společnosti nikdy nezměnila. Dokonce i po obrovských převratech a po zdánlivě neodvolatelných změnách se vždy znovu prosadil stejný model, tak jako se gyroskop vždy vrátí do rovnováhy, poté co se vychýlil daleko na jednu nebo druhou stranu.  Cíle těchto tří skupin jsou naprosto neslučitelné. Cílem Těch nahoře je zůstat, kde jsou. Cílem Těch uprostřed je vyměnit si místo s Těmi nahoře. Cílem Těch dole, pokud mají nějaký cíl – je totiž trvalou charakteristikou Těch dole, že jsou příliš zkroušeni dřinou, než aby si častěji uvědomovali cokoli mimo svůj každodenní život – j

SVATÝ GRÁL - hra

SVATÝ GRÁL na motivy podle Montyho Pythona Pozn: Určeno pro historické slavnosti a venkovní scény. OBRAZ 1. Percival:   Buďte zdrávy krásné dámy! Ano vidím, že mne poznáváte . ( předá jedné bílou růži ) Jsem to já slavný rytíř kulatého stolu Sir Percival! Vracím se ze své výpravy zpátky za králem Artušem. Konečně po mnoha strastech a nebezpečenství jsem se dostal domů do království Kamelot. Král Artuš: (ještě mimo jeviště zazpívá fanfáru) Tatadadatatá - přichází král! (přichází na scénu) Buď zdráv Percy! Percival:  Můj pane! ( poklekne ) Král Artuš: Jakpak dopadla tvá výprava? ( dovolí mu se zvednout) Percival:   Ve tvém jménu jsem plenil, dobýval, hrdinně bojoval a znásilňoval u tvého nepřítele na západě. Král Artuš: Ale já nemám na západě nepřátele Percy! Percival:  No tak teď už máš! Král Artuš : Aha, no to vyřídíme později. Mám pro tebe další vznešený úkol. Musíš najít svatý grál, a k tomu jsem ti přiřadil i páže. Lancelote pojď sem